PALLINI Ferrochina Baliva 0,7l

Šalis

Italija

Prekės ženklas

Pallini

Stiprumas, %

21

Talpa, l

0.7

22,95 32,79 /l

Aprašymas

FerroChina Baliva Amaro – sodrus žolelių likeris, kurį gamintojas vadina „stebuklingu gėrimu“. Likeris buvo sukurtas XIX amžiaus pabaigoje ir ilgą laiką buvo laikomas vaistu. Jos autorius buvo daktaras Ernesto Baliva. Jis sukūrė karčią žolelių tinktūrą, pridėdamas geležies. Iš pradžių jis buvo naudojamas kaip maisto papildas apetitui gerinti. Vienoje Romos ligoninių dirbantis daktaras Baliva savo gėrimą pardavinėjo per vietines vaistines, o jo paklausai išaugus, šio žolelių likerio gamyba buvo pradėtas ir Virgilio Pallini spirito varykloje.

Gėrimas išraiškingos aukso, rusvos spalvos. Sudėtingas aromatas su gencijonų, karčiųjų apelsinų ir cinchonos užuominomis. Skonyje atsiskleidžia žolelių ir citrusinių vaisių niuansai. Malonus, gerai subalansuotas kartumas ir ilgas poskonis.

Apie Pallini
Nicola Pallini gimė 1851 m. Civitella del Tronto komunoje Abrucų regione nuolankioje ūkininkų šeimoje. Būdamas 15 metų jis pradeda dirbti keliaujančiu prekeiviu Markės ir Abrucų turguose, kurių specializacija yra audinių ir kaštonų prekyba. Dėl atkaklumo ir ryžto Nikola tampa turtingu pirkliu vos sulaukęs 20 metų. Jis persikelia į nedidelį Antrodoco miestelį, esantį ant Lacio ir Abrucų pasienyje, kuris vis dėlto yra sujungtas geležinkeliu su centrine Italija, o tai leis ponui Pallini plėsti savo prekybą. 1875 m. Nicola, turintis pavydėtiną socialinę padėtį ir ekonominį stabilumą, veda Concete Edžidi. Vienoje iš iškilmių Nikola svečius vaišino žmonos pagamintu citrininiu likeriu. Vienas iš svečių juokaudamas pasakė: „Jūs turite tiek skanaus limoncello, kad galėtumėte jį parduoti, nors bijau, kad po manęs nieko neliks“. Nicola Pallini rimtai galvojo apie citrinų likerio pardavimą, nes, tiesą sakant, šis likeris patiko visiems be išimties. Taip prasidėjo įmonės „Antica Casa Pallini“ istorija. Po kurio laiko Pallini sūnūs prisijungė prie šeimos verslo. 1922 metais Virgilio Pallini nusprendžia verslą perkelti į pačią Italijos širdį – Romą. Per kelis dešimtmečius įmonė augo ir tobulėjo, o Pallini logotipas tapo aukštos kokybės ir profesionalumo simboliu likerių pasaulyje.